воскресенье, 26 апреля 2015 г.

Модуль 2. Рефлексія.


Другий модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів в навчальному процесі. По-перше,  метод проектів — це система навчання, гнучка модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення нового продукту під контролем учителя. По - друге, метод проектів завжди орієнтовано на самостійну діяльність учнів - індивідуальну, парну, групову, яку учні виконують у визначений термін. По - третє, метод проектів завжди припускає розв'язування якоїсь проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів, засобів навчання, а з другого, інтегрування знань, умінь з різних галузей науки.
Метод проектів стимулює самостійну пізнавальну діяльність і здійснюється за схемою: все, що я пізнаю, я знаю, для чого мені потрібно і де я можу ці знання застосувати.
 Зрозуміло, що впровадження методу проектів на уроках та в позаурочній діяльності  навчальних закладів - процес досить складний. З метою досягнення позитивних результатів педагогу необхідно пройти багаторівневу систему підготовки, яка включає, перш за все, переосмислення та творчий аналіз своєї діяльності, інформаційно-теоретичну складову, апробацію отриманих знань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий